03 November 2017

Senarai Alamat Office Dan No Telefon Uber Malaysia 2017

Perhatian - Uber sudah tidak beroperasi lagi di Malaysia. Harap maklum. Jika anda hendak menggunakan khidmat Uber di Johor Bahru, boleh whatsapp saya Rais di 016-7114304

Assalamualaikum dan salam sejahtera. Berikut adalah senarai alamat office Uber yang terdapat di Malaysia. Pejabat urusan Uber hanya terdapat di 4 buah negeri sahaja. Apa fungsi office Uber ni? Ada banyak sebab driver akan dipanggil hadir ke office. Contohnya kes dimana akaun driver digantung kerana sebab sebab tertentu. Jika berlaku, pemandu dikehendaki hadir ke pejabat untuk sesi soal jawab. Berikut adalah alamat pejabat Uber di Malaysia.

Kuala Lumpur - t.uber.com/klpsc



Johor Bahru - t.uber.com/jbpsc
 

Penang - t.uber.com/pgpsc


 Kota Kinabalu

Greenlight Hub Kota Kinabalu
F-35-G, Block F, KK Times Square,
Jalan Coastal, 88100, Kota Kinabalu, Sabah

Bagaimana pula dengan bandar bandar lain yang terdapat khidmat Uber tetapi tiada pejabat? Seperti Melaka, Batu Pahat, Langkawi, Ipoh dan lain-lain. Apa yang boleh dilakukan oleh pemandu yang ingin berurusan dengan pihak Uber jika terdapat sebarang masalah? Tuan puan masih boleh hubungi talian khidmat pelanggan Uber seperti berikut.
  • 1800818459
  • (60) 384081010
Selain itu anda juga boleh berbual secara live dengan wakil staf Uber untuk merungkai sebarang permasalahan. Klik link dibawah.

Operating hours for live chat
Isnin hingga Jumaat - 10.00 pagi hingga 6.00 petang
Sabtu - 12.00 tengahari hingga 4.30 petang
Ahad - tutup

Kena daftar nama dulu
Contoh live chat
Ok sampai sini sahaja untuk entri pada kali ini, Jika ada terdapat sebarang cadangan berkenaan topik yang tuan puan ingin ketahui bolehlah tinggalkan komen di entri ini. Terima kasih :-)


Dapatkan RM100 hanya dengan mendaftar sebagai pemandu! (T&C applied)
Whatapps 016-7114304 untuk pertanyaan


Dapatkan rides percuma bernilai RM60 dengan kod promo 
EE2S2UE - INI CARANYA

No comments:

Post a Comment

Uber Sudah Dibeli Grab - Selamat Tinggal Uber!

Assalamualaikum dan salam sejahtera kepada para pembaca sekelian. Hari ni sabtu 7 April, bermakna hari ini adalah hari terakhir rakyat Mala...