04 July 2015

Bagaimana Cara Menggunakan Uber?

Perhatian - Uber sudah tidak beroperasi lagi di Malaysia. Harap maklum. Jika anda hendak menggunakan khidmat Uber di Johor Bahru, boleh whatsapp saya Rais di 016-7114304

Entri hari ni saya nak share cara membuat pesanan trip semudah 1, 2, 3. Kalau u all tak baca entri ni pun boleh buat sendiri guna common sense. Entri ni just nak show pada mereka yang belum install applikasi Uber bagaimana mudahnya anda boleh pergi ke mana-mana dalam bandar dengan hanya 1 klik.





Dah tonton video? senang kan? Just make sure anda letakkan pin betul betul di mana anda mahu diambil. Zoom in sebaiknya. Sebagai pemandu Uber, saya selalunya akan call customer untuk confirmkan pickup location dan bagitau saya dah sampai. Contohnya jika rider mahu diambil di rumah, saya kena tahu no rumah dia. Contoh lain adalah bila anda naik di kawasan yang sangat crowded seperti JB Sentral, anda perlu tahu warna kereta dan model kereta pemandu bagi memudahkan pencarian. Secara asasnya anda boleh lihat no plat kenderaan. Tapi bagi saya lebih mudah guna cara pertama.

So dari video ini anda boleh nampak kelebihan menggunakan khidmat pemandu Uber. Nak tau kelebihan menggunakan khidmat pemandu Uber? Klik link.

Dapatkan RM100 hanya dengan mendaftar sebagai pemandu! (T&C applied)
Whatapps 016-7114304 untuk pertanyaan


Dapatkan rides percuma bernilai RM60 dengan kod promo 
EE2S2UE - INI CARANYA

1 comment:

  1. Assalamualaikum, kalau saya dah daftar utk bawak sekitar johor, lau saya g kl, bawak uber di sana boleh ke? Atau kena daftar utk kl pulak? Sebab bulan depan ni byk masa di kl..

    ReplyDelete

Uber Sudah Dibeli Grab - Selamat Tinggal Uber!

Assalamualaikum dan salam sejahtera kepada para pembaca sekelian. Hari ni sabtu 7 April, bermakna hari ini adalah hari terakhir rakyat Mala...